niedziela, 19 października 2014

Dodatki.

Witajcie Kochani, tu wasza Kire.
Chciałabym was przeprosić za brak dodatków które obiecałam, no ale Aoi nie ma czasu a ja dopiero od niedawna odzyskałam internet na laptopie. Żeby nie zagłębiać się w szczegóły chciałabym wam to wynagrodzić, dodatki będą dodawane co jakiś nieokreślony czas, możecie w tych czasach zadawać różne pytania na które z chęcią odpowiem wraz z Aoi. ^.^

Polecane Anime Yaoi oraz krótka recenzja. :

~1. Kaze to Ki No Uta. - Trudne do znalezienia anime, głównie to nikt o nim nie wspomina ani nie zna ponieważ jest ono stare. Natrafiłam na nie przypadkiem ale nie żałuje tego. Kreska nie razi w oczy, fabuła cudowna aż wzrusza. Polecam z głębi serca, jest tylko jeden odcinek który składa się na kilka części, ale wasza kochana Kire znalazła cały odcinek, niestety nigdzie nie ma po polsku więc trzeba się nacieszyć zagranicznym językiem ;-;.
Link: https://www.youtube.com/watch?v=ruV2xh4epQU

2.  Hyakujitsu no Bara (Maiden Rose). - Sama kreska piękna, potrafi przenieść oglądacza prosto do pokazanej sceny. Postacie miło narysowane, jednak można się wyczulić na przydługą brodę jednego z głównych bohaterów. Jednak ja się jakoś przełamałam i oglądałam to z chęcią. Główny bohater jest bardzo nerwowy przez co wyżywa się na swoim kochanku który jest drugim głównym bohaterem, jest tam wspomniane że tak okazuje uczucia.

3. Ikoku Irokoi Romantan - Anime bardzo wzruszające, aż chce się wracać do oglądania. Do kreski nie mam nic do zarzucenia, są 2 OVA ale bardzo przyjemne. Jest dużo nieprzewidzianej akcji która wpływa na nas pozytywnie dając nam do myślenia.

4. KoiSuru Boukun. - Cudowne. Fabuła dobrze obmyślona, postacie oraz ich charaktery nie do opisania. Ostatnio wydawnictwo Waneko wydało powieść Takanaga Hinako - "Zakochany Tyran" który jest kontynuacją tego Anime. Sama mam ich tomy w domu, ale nie o tym. Polecam to Anime, jest wspaniałe. Czasami mam ochotę przytulić Morinagę i powiedzieć że będzie dobrze. ;-;

5. Papa to Kiss in the Dark. - Od razu da się wyczuć większe uczucia ojca - syna, już w 3 minucie pokazana jest scena łóżkowa. Nie powiem, miło się oglądało gdy się odrzuciło myśl że to ojciec oraz syn, co okazuję się w dalszej części *SPOILER* że jednak nie jest to prawdziwy ojciec naszego bohatera. Kreska miła dla oka. Polecam.

Mangi :

~1. Yume Musubi Koi Musubi. - Przyjemne dla oka, miło się czyta, można się pośmiać oraz wzruszyć. Uke jest nie do opisania, Seme natomiast jest bardzo opanowany.  Akcja zmienia się z czasem co jest bardzo przyjemne. Da się popłakać..
Link: http://centrum-mangi.pl/Yume-Musubi-Koi-Musubi/

1 komentarz:

  1. Fajnie, że są dodatki, bo mi się nudzi ;-; Faktycznie ciekawe i godne polecenia anime... Teraz biorę się za mangę ^-^
    Jeszcze tylko muszę pomęczyć Was o rozdział. Kiedy mogę się go spodziewać? Błagam nie torturujcie już ;_____;
    ~Little Angel

    OdpowiedzUsuń